SEO (keresőoptimalizálás) és keresőmarketing

Cégünk a webfejlesztés mellett foglalkozik mások által fejlesztett és karbantartott oldalak keresőoptimalizálásával és keresőmarketinggel. Mindkét szolgáltatásunkat óradíjas tanácsadás keretén belül végezzük az alábbiak szerint. Csodát természetesen mi sem ígérünk, de tapasztalataink szerint mindig, minden oldalon lehet olyan módosításokat végezni, amelyek javítják az oldal működésének hatékonyságát. A keresőoptimlizálás egy komplex, többlépcsős, akár több hónapig tartó folyamat, így azonnali hatást sem ígérhetünk. Ahhoz, hogy az oldal hatékonyságát növelni tudjuk egy aktív kapcsolatra van szükség az ügyfél és a tanácsadó között, amely túl lép az oldal felépítésén, tartalmán.

SEO tanácsadás

Ajánlatkérés

Az ajánlatkéréskor munkatársaink egy előzetes vizsgálatnak veti alá a weboldalt. Ezt a lépést azért végezzük, hogy már a legelső megbeszélésen viszonylag pontosan meg tudjuk becsülni az oldal optimalizálásához szükséges tanácsadói, fejlesztői és egyéb erőforrásszükségletet.

Ajánlattétel

Az ajánlattételkor felvázoljuk az elsődleges vizsgálat eredményét és egy közelítő becslést adunk a szükséges munkáról. Az oldallal kapcsolatos tevékenységeket megbeszéljük, illetve áttekintjük az optimlizálás szükséges lépéseit és végrehajtandó feladatokat. Nagyon fontos már itt megemlítenünk, hogy a tanácsadó általában nem ismeri a cég tevékenységi körét, a marketing és üzleti tevékenységét, a piaci helyzetet és az optimalizálás konkrét célját. Ezek mind-mind olyan témák, amelyeknek ismerete elengedhetetlen a sikeres optimalizáláshoz, hiszen a cél általában nem az, hogy az oldal a lehető legjobb helyen szerepljen a keresőmotorokban, hanem az oldalon végzett üzleti tevékenység hatékonyságának növelése.

Szerződéskötés, titoktartás

Cégünk minden tevékenységét szerződés keretében végzi, melyben rögzítjük azokat a feltételeket és körülményeket, ahogy a munkánkat végezzük, valamint rögzíti a megrendelő által végzett tevékenységeket is. A SEO tanácsadáskor ez különösen fontos, hiszen, mint az előző pontban írtuk, az optimalizálás egy aktív kapcsolatot feltételez. Az üzleti kapcsolatunkból adódóan általában szükségesnek tartjuk egy szigorú titoktartás kikötését a megrendelő üzleti és egyéb adataira vonatkozóan. Ahogy a legelső pontban írtuk, a tanácsadást óradíjas tevékenységként végezzük (ennek kockázatát mindenki ismeri), ezért a szerződés kötelezi munkatársainkat arra, hogy minden elvégzett munkaórával elszámoljanak, illetve adott munkaóra csomagonként a megrendelővel konzultáljanak a következő lépésekről.

Mély analízis

A SEO tanácsadás első szerződéses lépése, hogy munkatársaink egy mély analízist végeznek a tárgyalt oldalon, amely kiterjed annak minden szegletére (struktúra, tartalom, kulcsszavak), valamint a kulcsszavak jelenlegi pozíciójára a keresőmotorokban. Az analízis végterméke egy teljes értékű dokumentum, amely tartalmaz minden feltárt hiányosságot (vagy jó megoldást), illetve az ezek javításához szükséges javasolt lépéseket.

Második konzultáció

A mély analízis áttekintése, a lépések egyeztetése. Ettől a ponttól fogva az együttműködés körkörös. A javítások és bevezetett módosítások elvégzése (és ellenőrzése) után, az udStudio munkatársai monitorozzák ezek hatását és ha szükséges további lépéseket javasolnak.

Eszközök

Az udStudio rendelkezik azokkal a szoftverekkel, amelyekkel teljes mértékben követhető az oldal viselkedése a keresőkben, ezenfelül természetesen használjuk az online monitorozó eszközöket is (Google Analytics, Google Webmaster Tools).

Keresőmarketing

Az oldal - illetve az online értékesítés - hatékonyságának növelésére számos eszköz áll rendelkezésre. Ezekről az eszközökről, lehetőségekről munkatársaink tájékoztatni fogják a megrendelőt már a mély analízis elvégzésekor. Cégünk természetesen foglakozik Google AdWords kampányok bevezetésével, menedzselésével, optimalizálásával, de ezen felül számos módszert használunk, amellyel növelhető a forgalom. Részletes tárgyalása itt nem célunk, hiszen ezek a módszerek nagyben függnek a megrendelő tevékenységétől, a piaci szereplők viselkedésétől és még számos paramétertől, melyek ismerete szükséges ahhoz, hogy egy jó és költséghatékony javaslatot tegyünk.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
Karitatív és média terület. Ide olyan linkeket teszünk, amelyek fontosak nekünk vagy amelyekre partnereink, barátaink megkérnek, hogy szerepeltessük weboldalunkon.